Friday, April 1, 2011

lamenye tak menulis

Assalamualaikum....lame benor aku tak menaip, hampir 2 tahun, tiba-tiba rasa bak menaip semula,nasib baik blog tak kene terminate lagi,hahaha...termia kasih kepada blogspot..hampir 2 tahun ni macam-macam perubahan dan perkara jadi kat diri aku, family aku, kawan-kawan aku, masyarakat dan juga dunia seantero..ade perubahan baik dan ada juga perubahan yang tak berapa baik,tapi semua tu ade hikmahnya...sesuatu perkara bukan berlaku dengan sengaja pasti ade hikmahnya,ok lah,sampai di sini saje,esok ade exam,exam ape?bukan aku da habis belaja ke?...ni belaja tentang dunia sebenar,belaja cari duit dalam dunia sebenar,belaja kat universiti dulu tak bole pakai sangat...hahaha...chow...assalamualaikum

1 comment:

siha said...

finally, welcome back! waiting for u soooo long. hopefully, this is the starting point...best of luck,dear.





p/s:dlu, selalu inform when updated