Saturday, June 20, 2009

xtau

serabut kepala aku memikirkan masalah, baik aku xpayah fikir masalah, lantak r, ape nk jadi-jadi, baik aku fikirkan jalan penyelesaian kepada masalah aku, kalau aku ade masalahpun bukan ade orang nak tolong aku, kene diri sendiri gak yang 'settlekan', aku bukanlah budak kecil lagi, yang xpandai menilai baik buruk, zaman sekarang pemikiran lebih terbuka, bukan lagi di takuk lama, orang tua dengan orang muda xsama,kalau takut sampai bile nak berubah, zaman sekarang kena berani, xboleh terlalu berhati-hati, aku da malas nak dengar segala ketidakprihatinan dan segala tohmahan kepada keputusan aku,'untuk menyayangi orang bukanlah dengan melindungi, tetapi untuk menyayangi orang mestilah memahami', tetapi aku rase aku terlalu dilindungi, semua aku buat ade je yang tak betol, muda xsemestinya xberisi, kadang2 orang muda lagi berisi pemikiran mereka, lebih terbuka, lebih berani, lebih bersedia, masa muda lah masa paling sesuai untuk belajar mengenai hidup, membuat sesuatu perkara adalah lebih beerti dari hanya memperkatakannya sahaja, i need a pressure from myself to successful in whatever field....chow

No comments: