Thursday, November 27, 2008

bualan 28/11

Hari khamis seperti hari-hari biase di pejabat, agak suram sekali bermula daripada pagi yang gelap hinggalah petang yang redup,pada suatu ketika aku meberanikan diri menghantar 'instant message' melalui yahoo messanger bertanya khabar kepada seorang rakan 'hijau'.

aku:ko watpe skang?da keje?

die:belum, awal tahun depan aku keje.

aku:jadi ape?

die:askar

aku:hahaha..ko biar btol

die:btol

aku:serius?mane cukup berat badan ko?

die:serius,pegawai takpe.

aku:bile ko apply?

die:lepas aku konvo aritu,aku mintak army,die bagi tudm.

aku:owhh..best r,aku dgr tudm paling tough.tough r ko nt,haha..blaja civil jadi pilot.

die:aku bukan jadi pilot,pilot je tough,army lagi tough.ko xmintak keje kerajaan?

aku:mintak gak,tp sume fail,awek ko da absorb?

die:da dapat kontrak 2tahun.

Aku:kt mane?

die:sime darby plantation,5 orang.budak IT semua

Aku: best r

die:best ape dowk,die yang best,aku merana..hahaha

fuhh..best gile diorangni sume dapat keje sedap-sedap,aku?haha..aku sedang menanti sebuah jawapan,jawapan yang akan menentukan kehidupanku selepas ini..kalau duduk sini lama-lama,boleh pecah kepala aku..haha...aku nak balik...wat keje aku sendiri..lagi bagus daripada dok kat office aku..haha